NICE Systems

Partnerség: Silver partneri fokozat és hivatalos szerviz partner

 

Specializációk: Analytics, Nice 8.x, NPX 2.x-3.x, Nice Perform 3.x-4.x, Trading recoding

 

A NICE Systems piacvezető az interakciók rögzítésével foglalkozó megoldások terén, termékeit több mint 24 000 ügyfél használja a világ 150 országában.

Technológiája az interakciók (telefon, web, e-mail, rádió kommunikáció, videó és egyéb adatforrások) rögzítésén és a strukturálatlan multimédia tartalom fejlett elemzésén alapul. A portfóliónkban elérhető NICE megoldások a cégek és vállalkozások, illetve a biztonsági szervezetek igényeinek kielégítését szolgálják.

Lehetővé tesszük ezen szervezetek számára, hogy kreatívan és proaktívan működjenek: azonnal megtehessék a szükséges beavatkozásokat, ezáltal javítva üzleti eredményüket és hatékonyságukat, a megbízhatóságot és a biztonságot szem előtt tartva.

A NICE Real-Time Speech Analytics alkalmazása például képes a beszélgetés során elhangzott kifejezéseket és a hívó fél érzelmi reakcióit valós időben elemezni, ezek alapján pedig tanácsokat jelenít meg az ügyfélszolgálatosok monitorján, hogy az adott helyzet mindkét fél számára minél kedvezőbb kimenetellel érjen véget.

Az általunk forgalmazott NICE Web Interaction Analytics segítségével pedig nagymértékben növelhető az internetes önkiszolgáló funkciók (self-service) hatékonysága azáltal, hogy valós időben nyomon követhetők az ügyfelek honlapon végzett tranzakciói.

 

Amennyiben Önnek is hasonló megoldásra lenne szüksége vállalata hatékonyságának növeléséhez, vagy további NICE megoldásainkról szeretne még többet megtudni, keressen meg minket elérhetőségeink valamelyikén!

  Információkérés

További partnereink