Sajtómegjelenéseink

Tekintse meg miképp számoltak be a médiumok cégünk eddigi sikereiről!

 

 

Korábbi megjelenéseink:

 

Computerworld: Hálózati konfigurációs hézagokat derít fel egy új magyar fejlesztés

10 hálózati eszközből 9-nél találhatók az optimális működést akadályozó, illetve biztonsági rést eredményező beállítási hibák, derült ki egy új magyar fejlesztés éles üzeméből. A NET'54 által kifejlesztett NETaudIT nevű rendszer akár többezres eszközparkot is képes mindössze 15 perc alatt átvizsgálni, majd az optimális beállításokra javaslatot tenni Cisco, Avaya, HP, illetve Alcatel eszközöket alkalmazó, de tetszőleges gyártóval bővíthető környezetben.

A cikk megtekintése online

 

Icehockey.hu: Hétvégi olvasmány

Ami szintén pozitívum az az, hogy bejelentkezett egy új támogató, a NET’54 Kft., aki a MOL Ligát támogatja. Ha valaki más sportágakat is figyel, észrevehette, hogy ez a cég markánsan jelen van vízilabdában, kézilabdában és most a jégkorong elkötelezettjei is lesznek.

A cikk megtekintése online

 

Realista.hu: A NET'54 költözött a BC140-be

Az 1996-os alapítása óta 100%-os magyar tulajdonban lévő NET’54 Kft. két évtized alatt a magyar piac egyik legmeghatározóbb információs és kommunikációs technológiai szolgáltatójává vált. A NET’54 több mint hatvan munkavállalót foglalkoztat és sikerrel ötvözi a középvállalatok gyorsaságát, rugalmasságát, költséghatékonyságát, a nagyvállalatok megoldásaira jellemző testre szabottsággal, szakértelemmel és minőséggel. Az üzleti telekommunikáció területén tevékenykedő NET'54 a BC140-be helyezte székhelyét, ahol júniustól 1100 négyzetméter alapterületű irodát bérel.

A cikk megtekintése online

 

PC Pult: Gold Partner minősítéssel díjazta a Cisco a NET’54-et

Cisco Gold Partnerré lépett elő a NET'54 Üzleti Kommunikáció Kft. A legmagasabb, Gold minősítési fokozat elérése érdekében a vállalat jelentősen bővítette a Cisco hálózati és informatikai portfóliójához kapcsolódó kompetenciáit.

A cikk megtekintése online

 

Bitport: Hangalapú azonosítással gyorsítják az ügyfélszolgálatokat

A szolgáltatások automatizálásával és az ügyintézők erőforrásainak felszabadításával a szóban forgó megoldás jelentős mértékben csökkentette az ügyfélszolgálat hívásonként számított költségeit, és javította a válaszadás sebességét. A projekt fejlesztési szakaszába bevonták a Nuance helyi partnerét, a Net54 Kft. is. A Nuance szállította a technológiát, a Net54 fejlesztette az interfészeket,  míg az integrációs feladatokat a Magyar Telekom végezte el.

A cikk megtekintése online

 

PC Pult: Microsoft Gold minősítést szerzett a NET'54

Magyarországon a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. az elsők között érdemelte ki a Microsoft Communications kompetencia Gold fokozatú partnerminősítését. A Microsoft által kidolgozott szigorú minősítési rendszer elsődleges feltételei közt szerepel a kiemelkedő szaktudású, kijelölt tanúsítványokkal rendelkező szakembergárda.

A cikk megtekintése online

 

Bitport: Hangfelismeréssel teszik költséghatékonyabbá a call centert

A NET’54 által forgalmazott, már magyar nyelven is elérhető Nuance Vocalizer teljes felolvasási motorjának köszönhetően képes tökéletes beszélgetéseket generálni az ügyfelekkel, növelve ezzel az ügyfél-elégedettséget és csökkentve a call centerek üzemeltetési költségeit. A megoldás lehetővé teszi adatbázis-alapú adatok élőhanggal történő előállítását.

A cikk megtekintése online

 

Wikitech: Sikeres volt a Cisco audit

Alig két évvel a piacra lépést követően Silver minősítéssel díjazta a Cisco a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft. szakmai és üzleti teljesítményét. A NET’54 számára éves szinten az árbevétel jelentős részét képező Cisco-értékesítés mellett a minősítés alapját a kiválóan képzett szakembergárda jelentette.

A cikk megtekintése online

 

Profitline: Megújította pénzügyi tranzakcióit támogató telefonos rendszerét a K&H

A NET’54 Üzleti Kommunikáció egy éves előkészítő munkát követően nemrégiben telepítette a K&H Bank deviza- és állampapír-piaci tranzakcióit támogató új telefonos rendszerét. Korábbi jó tapasztalatai miatt kérte fel a pénzintézet a NET’54-et meglévő TDM architektúrára épülő rendszerének korszerűsítésére.

A cikk megtekintése online

 

Computerworld: Közigazgatási adatokat védenek

A NET’54 Üzleti Kommunikáció mostantól kiemelt minősítésű partnerként kínálja hazánkban a Check Point Software Technologies biztonsági megoldásszállító termékeit. A bevezetés óta több közigazgatási szerv és vezető autógyártó vállalat választotta már a Check Point rendszerét hálózatbiztonságának fejlesztéséhez.

 

Privátbankár: Felpörög az ügyintézés az Erste Banknál

Az ügyfélszám tekintetében második legnagyobb hazai banki szerepelő, az Erste Bank Hungary új contact center bevezetésével növeli az ügyfeleivel való kapcsolattartás hatékonyságát. A beruházás nagyságára való tekintettel a pénzintézet közvetlenül a gyártókat kereste meg, közreműködésükkel írt ki tendert a projekt kivitelezésére. Az Avaya gyártói ajánlásában a cég szakmai megbízhatóságára, referenciáira és az általa kínált szolgáltatások ár-érték arányára hivatkozva a NET’54 Üzleti Kommunikációt választotta partnerül.  

A cikk megtekintése online

 

Híradó.hu: Valós idejű honlapfigyelés a call centerek támogatására

A céges honlapokon indított sikertelen tranzakciók komoly problémát jelentek a vállalatok számára: a bevételkiesés mellett növelik az ügyfelek elégedetlenségét és frusztrációját, és így jelentősen csökkentik a visszatérés esélyét, az esetek túlnyomó többségében anélkül, hogy a cég ennek tudatában lenne. Erre jelent megoldást a hazánkban a NET’54 Üzleti Kommunikáció által forgalmazott NICE Web Interaction Analytics, mellyel nagymértékben növelhető az internetes önkiszolgáló funkciók hatékonysága.

 

Haszon: Öt percünk van az ügyfél megtartására

A várakozási idő előzetes bemondásával jelentősen csökkenthető a call centerbe betelefonáló ügyfelek frusztrációja, de ha a közölt időtartam hosszabb, mint 5 perc, akkor nagy valószínűséggel elveszítjük az ügyfelet - többek közt ez derült ki a call és contact centerek területén immáron 15 éves építési és üzemeltetési tapasztalattal rendelkező NET’54 Üzleti Kommunikáció nemrég megjelent ingyenes tanulmányából.

A cikk megtekintése online

 

Computerworld: A Synergontól érkezett a NET'54 szakembere

Új pozíciókat hozott létre a NET'54 Üzleti Kommunikáció. Gasztonyi Gábor szakmai igazgatóként folytatja pályafutását, a Synergontól érkező Polgár Roland pedig a cég kereskedelmi igazgatói pozícióját tölti be a jövőben.

 

PC Pult: 2010-ben a NET'54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere

A vállalati kommunikációs rendszereket forgalmazó Avaya idén is díjazta legjobban teljesítő partnereit. 2010-es eredményei alapján hazánkban a NET'54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg az Avaya 2010 Legnagyobb Forgalmú Partnere címet. A vállalat nem csak az Avaya platformon volt sikeres, 2010-ben megduplázta forgalmát, mely így elérte a 2 milliárd forintot. 

A cikk megtekintése online

 

Népszava Online: Mesterséges intelligencia segítheti az ügyfélszolgálatokat

Azonnal elemzi az ügyfélszolgálatra betelefonálók érzelmi reakcióit és tanácsokat ad a központosnak, hogy hogyan kezelje a helyzetet egy új beszédelemző megoldás - írja a prim.hu. Az új, mesterséges intelligenciával ellátott NICE Real-Time Speech Analyticsszel az alkotók reményei szerint nemcsak az ügyfelek lesznek elégedettebbek, hanem az ügyfélszolgálaton dolgozók munkája is stresszmentesebb lesz.

A cikk megtekintése online

 

Business Online: Avaya Gold Business Partner lett a NET’54

2010-es szakmai és üzleti eredményei alapján a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Business Partner státuszt. A távközlési megoldásszállító az Avaya követelményrendszerét jelentősen túlteljesítve lett a cím birtokosa.

A cikk megtekintése online

 

Heti Válasz: A hatékony ügyfélkiszolgálás lehetőségei

Az elmúlt másfél évtizedben a távközlési megoldások egyik legjelentősebb szállítójává nőtte ki magát a NET’54 Üzleti Kommunikáció, mely ma már többek közt bankok, közüzemi szolgáltatók és távközlési cégek call és kontakt centereit, kommunikációs hálózatait építi ki, illetve tartja karban. lfj. Karászi Józsefet, a NET’54 ügyvezető igazgatóját arról kérdeztük, hogy jelenleg milyen változások zajlanak az üzleti szférában az ügyfélkiszolgálás területén, és mindez milyen hatással lehet az államigazgatásra.

 

Figyelő: Kihívó felek

Egyetlen vevő beszállítójaként kiszolgáltatott volt a NET’54 Kft., amely ügyfélszolgálati központok kiépítésére szakosodott. Egy krízis nyomán azonban sikerült több lábra állnia.

 

Beszerzés.hu: A NET’54-gyel központosított a K&H

Új központi telephelyén található ügyfélszolgálati rendszerének korszerűsítéséhez és karbantartásához keresett partnert a K&H Bank. Az Avaya alapokon nyugvó rendszer áttelepítésére és frissítésére kiírt tendert a NET’54 Üzleti Kommunikáció nyerte el.

A cikk megtekintése online

 

Elektronet Online: Felkészülés a fellendülésre - Kutatás az ügyfélkezelés rövid és hosszú távú üzleti lehetőségeiről

A válság miatt azt gondolnánk, hogy az ügyfélszolgálatok legfőbb üzemeltetési célja a költségcsökkentés, ennek ugyanakkor ellentmond a NICE Systems megbízásából a Ventana Research által elvégzett, Magyarországon a NET'54 Üzleti Kommunikáció által publikált kutatás eredménye. A www.net54.hu oldalról ingyenesen letölthető tanulmány szerint a válaszadók közel harmada (30%) legfőbb célként az ügyfél-elégedettség növelését jelölte meg, a költségcsökkentés 23 százalékkal a második helyre szorult.

A cikk megtekintése online

 

Bevezetem: Cisco partner lett a NET’54

A világ legnagyobb hálózati eszközgyártójával, a Cisco Systems-szel kötött partneri megállapodást az Avaya megoldások hazai piacát már évek óta vezető NET'54 Üzleti Kommunikáció. A cég az együttműködés eredményeként két vezető hálózati és távközlési gyártó megoldásait egy kézből biztosítja. 

A cikk megtekintése online

 

Business Online: Nemzetközi Avaya elismerés a NET’54-nek

Világszinten az Avaya partnerek mindössze néhány százaléka rendelkezik Joint Service Delivery (JSD) minősítéssel, melyet a napokban kapott meg a NET’54 Üzleti Kommunikáció. A 2 évre szóló cím birtokosától az Avaya alközpontok, call és kontakt centerek vagy IP telefónia rendszerek alkalmazói a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő kiemelt szolgáltatási szintet kapják.

A cikk megtekintése online

 

IVSZ.hu: Új IVSZ tagvállalkozás: NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft.

A NET’54 Kft. tevékenysége a Contact Centerek és alközponti rendszerek (hagyományos és VoIP) és az ezeket kiegészítő megoldások (beleértve a kiegészítő informatikai rendszereket, mint hangrögzítés, intelligens hálózatok, sávszélesség menedzsment, díjszámlálás, CRM integráció stb.) telepítése, szervizelése, karbantartása és üzemeltetése és az ehhez kapcsolódó szoftverfejlesztés.

A cikk megtekintése online

 

Világgazdaság Online: Az ügyfélszolgálatos beszélgetéseket is kémlelik

A telefonos ügyfélszolgálatot működtető vállalatok törvényi kötelezettsége a párbeszédek rögzítése és öt évig történő tárolása. A teher azonban komoly lehetőségeket is hordoz. Egy elemzőszoftver segítségével ugyanis a cégek stratégiai információval láthatják el az értékesítőket és a marketing részleget. A NET'54 most vezeti be a magyarországi piacra az izraeli NICE vállalat NICE Adaptive Interaction Analytics nevű megoldását.

A cikk megtekintése online