Egyedi fejlesztések

Speciális igényekre szabott, egyedi fejlesztésű informatikai megoldásra lenne szüksége?

Velünk biztosra mehet! Több mint 60 fős képzett szakembergárdánk számára semmilyen egyedi fejlesztés nem jelent akadályt. Legyen szó bármilyen szoftverfejlesztésről, mérnök csapatunk gyorsan és az ügyfél igényeit teljes mértékig figyelembe véve alakítja ki az optimális megoldást.

 

 

Tekintse meg korábbi saját fejlesztésű megoldásainkat!

 

Kampánykezelő rendszer

Az Avaya Communication Manager termékének szolgáltatásai kiválóan használhatók bejövő irányú megkeresések kezelésére. A modern ügyfélkapcsolati módszertan emellett ismeri a proaktív kapcsolat fogalmát is, mely napjainkban egyre nagyobb szerepet kap. A kimenő kampányok elképzelhetetlenek hatékony informatikai támogatás nélkül. Nagy teljesítményű és rugalmas kampánykezelő rendszer segítségével a tömeges, prediktív és proaktív megkeresések gazdaságosan kivitelezhetők. Megoldásunkkal elérhetők ezek a célok.

Bővebben a fejlesztésről

 

Plazma megjelenítő rendszer

A technológia fejlődésével valamint az egyre nagyobb és olcsóbb LCD és plazma megjelenítők térnyerésével a call centerekben is megjelent az igény a multimédiás tartalom elérhetősége iránt. A nagyméretű, könnyen olvasható és látványos kijelzők változatos tartalom megjelenítését teszik lehetővé, míg az átadni kívánt információ jellege alapvetően eltér a hagyományosan alkalmazott fali kijelzők nyújtotta lehetőségektől. Megoldásunkkal változatos és informatív képi megjelenítés érhető el, mely a supervisorok munkájára és a dolgozói elégedettségre is pozitív hatással van.

Bővebben a fejlesztésről

 

Wallboard-On-Screen

A call center működésének jellemzőit megjelenítő hagyományos fali kijelzők sok esetben nem használhatók teljes körűen: a fizikai láthatóság, illetve az egyes kezelői csoportok specifikus adatainak megjelenítése nehézségeket okozhat. A kezelő munkaállomásának képernyőjén látható, bővített funkcionalitású virtuális kijelző testre szabható megjelenítést és opcionálisan folyamatos, nem kikapcsolható tájékoztatást biztosít.

Bővebben a fejlesztésről

 

Popup és adatbázis integráció

A call és contact centerek hatékonyságának növelése és az emberi munkaerő minél optimálisabb kihasználása elsődleges cél a call center vezetője számára. Az automatikus folyamatokkal és adatbázis-lekérdezésekkel támogatott kezelői csoport hatékonyabban tudja elvégezni munkáját, a hívások kezelése során az adminisztratív tevékenységgel töltött idő pedig jelentősen lecsökkenthető. A hívásnaplózás szintén az operátori tevékenység támogatását szolgálja. Megoldásunk a leggyakrabban felmerülő ügyviteli és integrációs kérdésekre ad választ.

Bővebben a fejlesztésről

 

Kezelői rendszer, konferencia

A call centerek forgalmának jelentős részében előnyös a számítógépes integráció (CTI) használata, mivel növelhető a call center kapacitása és az operátorok kihasználtsága. Vannak azonban olyan helyzetek is, amikor ezen funkciók esetenkénti használata nem elegendő, teljes CTI vezérlés szükséges. Ügyfeleink igényei túlmutatnak az általános CTI alkalmazások adta kereteken, teljes integráció, vezérlés, konferencia és hangrögzítés az elvárás. A CTI alkalmazások "állatorvosi lova" egyetlen projektben.

Bővebben a fejlesztésről

 
 

Bízza ránk egyéni fejlesztésű IT rendszerei elkészítését, vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

  Információkérés