KaLLER G2 kampánymenedzsment-rendszer

A KaLLER G2 kampánymenedzsment-rendszer kevés, egyszerű, jól definiált feladatorientált komponens alkotta robosztus megoldás. Az Oracle alkalmazásszervernek köszönhetően jól személyre szabható és skálázható megoldás. A NET’54 KaLLEr G2 modellje egyszerű elosztott architektúrát kínál a klasszikus, komplex, monolitikus alkalmazásokkal szemben, ezért gyors, megbízható és hatékony kampánymenedzsment eszköz a call és contact centerek számára.

A KaLLER G2 elsősorban az Avaya call center technológiájával integrálódik, de más gyártók call center megoldásaival is összekapcsolható, amennyiben az a híváskezeléshez szükséges szolgáltatásokat biztosítani tudja. A használt CTI interfész valós időben követi, illetve kezeli a call center erőforrásokat így biztosítva azok optimális kihasználtságát.

A rendszer főbb szolgáltatásai:
 
  1. Automata tárcsázós (prediktív) és ügyintéző által indított (preview) kampányok.
  2. Kimenő és bejövő hívások keverése (call blending).
  3. Híváslisták és kampányadatok menedzselése (betöltés, tisztítás, validálás stb.).
  4. Ügyintézők segítése hívásforgatókönyvvel (scripting).
  5. Mennyiségi és üzleti jelentések, statisztikák és testre szabható riportok.
  6. Szabályozható visszahívási logika és hívásosztályozás.
  7. Egyszerű integrálhatóság külső adatforrásokkal (webservice vagy adatbázis-integráció).
  8. Webservice-alapú KaLLER G2 API.
  9. Jogosultság- és szerepköralapú menedzselhetőség.
  10. Automatikus MS Excel, szöveges vagy webservice alapú adatbetöltés és adatkiírás.
  11. Webes felületű adminisztrációs felhasználó felület.
 

Ha Ön is szeretné növelni marketingkampányai hatékonyságát, keressen meg minket kampánymenedzsment-rendszerünk bevezetésével kapcsolatban!

Ajánlatkérés  Információkérés