magNETofon hangrögzítő megoldás

A magNETofon hangrögzítő kis és közepes Avaya és Cisco alközpontok hívásrögzítési feladatait látja el. A rendszer szolgáltatáskészletét az aktuális piaci igényeknek megfelelően és közel 10 éves alközpont és call center üzemeltetési és programozási tapasztalataink alapján alakítottuk ki – kapacitás és használt funkciók tekintetében is nagymértékben skálázható a felhasználói igényeknek megfelelően.

A magNETofon VoIP hangrögzítő rendszer integrálható más üzleti rendszerekkel is, így az ezekből érkező üzleti információk akár automatikusan vagy az ügyintéző által  pop-up felületen keresztül összekapcsolhatók a magNETofon által rögzített hívásokkal.

A magNETofon hangrögzítő rendszer szolgáltatásai:
 
  • teljes vagy szelektív rögzítés a megadott feltételek alapján,
  • felvételek visszakeresése kombinált feltételrendszer alapján (idő, hívásirány, hívószám, hívott szám, mellékállomás, üzleti adatok, stb.),
  • keresési szabályok létrehozása és használata,
  • felhasználó által indított rögzítés (ROD – recording on demand),
  • ügyintézői pop-up felület,
  • hanganyagok online visszahallgatása/letöltése,
  • tömeges exportálás,
  • a rendszer állapotának monitorozása,
  • kihasználtsági riport,
  • hálózati archiválás,
  • webes adminisztrátori és visszahallgató felület,
  • többszintű jogosultsági rendszer kezelése,
  • automatikus hibajelzés e-mailben, riasztások megtekintése,
  • napi riport e-mailben.

 

 

Ha Ön is kíváncsi, hogy milyen további előnyöket nyújthat cége számára egy profin kiépített VoIP hangrögzítő és analitikai rendszer, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ajánlatkérés  Információkérés