Automata ügyfélszolgálat, beszédalapú technológiák

Tudta Ön, hogy:
 
  • az ügyfelek maximum 5 percet hajlandók várni egy ügyfélszolgálati telefonhívás alkalmával?
  • az új törvényi szabályozás szerint 5 percen belül élő hangú kapcsolást kell biztosítania az ügyfeleknek?
 
Önnek mindez nem jelenthet problémát, ha automata ügyfélkiszolgálást vagy beszédalapú technológiát alkalmaz ügyfélszolgálati rendszerében.

Miért éri meg ezt választani?

  • Az automata ügyfélkiszolgálás (pl. IVR) segíti az emberi erőforrások optimalizálását és hatékonyabb kihasználását, ezáltal jelentősen csökkenti az ügyfélszolgálat költségeit.
  • A beszédalapú technológiák jelentősen növelik az ügyfél-elégedettséget azáltal, hogy felgyorsítják és rugalmasabbá teszik az ügyfélkiszolgálást.
  • A beszédalapú technológiák az emberi kommunikációval szinte egyenértékű kiszolgálást nyújtanak az ügyfeleknek, rendkívül alacsony költségek mellett.

 

Milyen megoldások léteznek?

 

  1. A Nuance Vocalizer felolvasó szoftver a szövegalapú dokumentumokat emberi beszéddé alakítja. Teljes felolvasási motorjának köszönhetően képes tökéletes beszélgetéseket generálni az ügyfelekkel, növelve ezzel az ügyfél-elégedettséget. A megoldás lehetővé teszi adatbázis-alapú adatok élőhanggal történő előállítását is. Tökéletes megoldás előre várható okból történő, nagyszámú, egyidejű hívás kezelésére anélkül, hogy újabb és újabb ügyfélszolgálati munkatársakat kellene bevonni.
  2. A Nuance Recognizer beszédfelismerő megoldás az élőbeszédben elhangzott információk pontos és megbízható dekódolását és szöveges adatokká alakítását végzi. A környezeti zajok pontos kiszűrése lehetővé teszi a hívó fél számára a kihangosító használatát és az internetalapú hívások lebonyolítását is.
  3. A hangalapú azonosító rendszer képes nyelvtől és tartalomtól függetlenül biztonságosan azonosítani a hívó felet. Az ujjlenyomatnál is megbízhatóbb megoldásnak köszönhetően az ügyfelek jelszavuk megadása nélkül intézhetik ügyeiket a call center rendszeren keresztül, jelentősen megkönnyítve ezzel számukra az ügyintézés folyamatát.
 

Amennyiben Ön is szeretné növelni ügyfelei elégedettségét, és megfelelni a törvényi kötelezettségeknek, vegye fel velünk a kapcsolatot beszédalapú vagy automata ügyfélszolgálati megoldás bevezetéséért!

Ajánlatkérés  Információkérés

 

Kapcsolódó gyártók

 

Kapcsolódó referenciánk

A Magyar Telekom részére telepített Nuance Vocalizer és Recognizer megoldás és hangalapú azonosító rendszer