Szeretne több száz potenciális ügyfelet egyszerre elérni, és mindezt jelentősebb költségráfordítás nélkül?

Válassza saját fejlesztésű kampánymenedzsment megoldásunkat, amely képes nagy mennyiségű kimenő megkeresés kampányjellegű kezelésére!

Mit nyújt a kampánymenedzsment megoldás?

  • A megkeresési folyamat automatizálásával – például a kimenő és bejövő megkeresések jól menedzselt keverésével – optimalizálható az emberi erőforrás használata, ezáltal jelentősen csökkenthető az ügyfélszolgálati költség.
  • Egységes, könnyen feldolgozható, hatékony kommunikációt biztosít, és az ezt támogató üzleti rendszerekkel történő integráció megvalósításával még tovább automatizálható az ügyfélszolgálati tevékenység.
  • A kampánymenedzsment-rendszer alkalmazásával csökkentheti a marketing büdzsé telefonos megkeresésre fordított részét, így bővítheti marketing eszköztárát, növelve ezzel kampányai sikerességét.
  • Kiszűrhető az emberi hibafaktor, így Ön biztos lehet benne, hogy telefonos megkeresései professzionálisan zajlanak.

 

Ismerje meg a NET’54 KaLLER G2 megoldását!

A KaLLER G2 kampánymenedzsment-rendszer kevés, egyszerű, jól definiált feladatorientált komponens alkotta robosztus megoldás. Az Oracle alkalmazásszervernek köszönhetően jól személyre szabható és skálázható. A NET’54 KaLLEr G2 modellje egyszerű elosztott architektúrát kínál a klasszikus, komplex, monolitikus alkalmazásokkal szemben, ezért gyors, megbízható és hatékony kampánymenedzsment eszköz a call és contact centerek számára.

Kattintson ide, és tudjon meg többet a KaLLER G2 rendszerről!

 

Ha Ön is szeretné növelni marketingkampányai hatékonyságát, keressen meg minket kampánymenedzsment-rendszerünk bevezetésével kapcsolatban!

Ajánlatkérés  Információkérés

 

Kapcsolódó gyártók