Multimédiás contact center megoldások

A multimédiás megoldásoknak és a közösségi média felületeknek egyre nagyobb szerepe van az ügyfelekkel való kapcsolattartásban. A hanghívások mellett egyre nagyobb szerep jut az új csatornáknak (chat, video).

Professzionális ügyfélkapcsolati megoldásra van szüksége, amely egy platformon kezeli a különböző csatornákon zajló ügyfél-kommunikációt?

Válassza multimédiás contact center megoldásunkat, amely az új csatornák integrálásával teremt lehetőséget a professzionális ügyfélkezelésre, növelve ezzel az ügyfél-elégedettséget!


A rendszer előnyei

  • Minden részletre kiterjedő, mégis egyszerűen használható riportolást biztosít az összes kommunikációs csatorna esetében.
  • Egységes kezelést és átlátható adminisztrációt tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati munkatársak számára.
  • Az új csatornák kezelésével fokozza cége piaci hatékonyságát, új üzletkötési lehetőségeket teremt.
  • Megkönnyíti a kapcsolatfelvételt ügyfelei számára, jelentősen növelve ezzel az ügyfél-elégedettséget.
 

Ha Ön is szeretne versenytársai előtt járni, és egy olyan contact center megoldást bevezetni, amellyel a multimédiás kommunikációs csatornák is hatékonyan kezelhetők, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot már ma!

Ajánlatkérés  Információkérés

 

Kapcsolódó gyártók

 

Kapcsolódó referenciánk:

Az Erste Bank contact centerének teljes megújítása