Tartalomrögzítés és analitika

Tudta Ön, hogy:
 
  • törvényi kötelezettség az ügyfélszolgálati rendszerben elhangzott beszélgetések rögzítése és megőrzése?
  • a call center beszélgetésekben tárolt adatok segíthetik a termékfejlesztést, illetve növelhetik a marketing hatékonyságát?
 
Mindehhez nem kell más, mint egy megfelelő tartalomrögzítő és analitikai rendszer, amely strukturált és könnyen áttekinthető formában biztosít üzleti információkat munkatársai számára.

Mit nyújt a rendszer?

  • A call és contact center hívásain túl a multimédiás csatornákon keresztül beérkező megkeresések adatait is egy rendszerben tárolja, és azokból összesített statisztikákat készít.
  • A rögzített nagy tömegű strukturálatlan adatok helyett módszeres, analitikus feldolgozás mentén kiértékelt információkat biztosít munkatársai számára.
  • Hozzájárul vállalata működésének optimalizálásához és üzleti céljainak eléréséhez, továbbá új üzleti lehetőségek feltárását és kiaknázását teszi lehetővé.
  • A rendszerben tárolt analitikus információk bármikor könnyedén előhívhatók, akár egy gombnyomás segítségével, így akár a meggyőzés pillanatában segítheti ügyfélszolgálatos munkatársait az értékesítésben.
  • A mesterséges intelligenciával felvértezett NICE Real-Time Speech Analytics a telefonos ügyfélszolgálatokon elhangzó beszélgetések valós időben történő elemzésére és javaslatok azonnali megfogalmazására is alkalmas.

 

Ismerje meg a NET’54 magNETofon megoldását!

A magNETofon hangrögzítő kis és közepes Avaya és Cisco alközpontok hívásrögzítési feladatait látja el. A rendszer szolgáltatáskészletét az aktuális piaci igényeknek megfelelően és közel 10 éves alközpont és call center üzemeltetési és programozási tapasztalataink alapján alakítottuk ki – kapacitás és használt funkciók tekintetében is nagymértékben skálázható a felhasználói igényeknek megfelelően.

A magNETofon VoIP hangrögzítő rendszer integrálható más üzleti rendszerekkel is, így az ezekből érkező üzleti információk akár automatikusan vagy az ügyintéző által  pop-up felületen keresztül összekapcsolhatók a magNETofon által rögzített hívásokkal.

Kattintson ide, és tudjon meg többet a magNETofon hangrögzítő rendszerről!

 

Ha Ön is kíváncsi, hogy milyen további előnyöket nyújthat cége számára egy profin kiépített VoIP hangrögzítő és analitikai rendszer, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ajánlatkérés  Információkérés

 

Kapcsolódó gyártók

 

Kapcsolódó referenciánk

Valós idejű beszélgetés-elemzéssel javítható a call centerek hatékonysága