Esettanulmányaink

Többet szeretne megtudni a call center megoldásokról? Kíváncsi, hogyan fejlesztheti cégét és növelheti bevételeit ügyfélszolgálati rendszer bevezetésével, vagy hogy milyen szempontok alapján érdemes dönteni, ha telefonos ügyfélszolgálati megoldást választ?

Töltse le esettanulmányainkat, ha pedig további kérdése lenne, keresse munkatársainkat elérhetőségeink bármelyikén!
 
1. Forgalomoptimalizálás okosan

A tanulmányból kiderül, mit takar pontosan a forgalomoptimalizálás, milyen megoldások érhetők el jelenleg, és milyen előnyökkel jár mindez egy vállalat esetében. Az ingyenesen letölthető elemzésből azt is megtudhatja, kiknek érdemes beruházni a forgalomoptimalizálásba, és mekkora ráfordítást jelent mindez egy cégnek.

Ha további részletekre kíváncsi, töltse le ingyenes tanulmányunkat!

Letöltés
 
2. Call center mesterfokon

Ingyenes tanulmány a hatékony call center bevezetésről és üzemeltetésről. A tanulmány segít abban, hogy hol érdemes nekiállni a bevezetésnek, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a technológia kiválasztásánál, illetve milyen buktatói lehetnek egy rosszul megkötött üzemeltetői szerződésnek.

Ha további tanácsokra is kíváncsi, töltse le tanulmányunkat most!

Letöltés
 
3. Felkészülés a fellendülésre

Tanulmány az aktuális kontakt center üzemeltetési és beruházási gyakorlatról. A tanulmány a NICE Systems megbízásából készült.

Amennyiben szeretné elolvasni tanulmányunkat, töltse le most!

Letöltés